Jeg opptatt av identitetsdesign, stedsutvikling og bærekraft. Som designer er jeg nysgjerrig og engasjert. Jeg søker etter helhetlige løsninger som er nyskapende og med lang levetid. Spesielt fasinerende er det når løsningen fortelle en historie. Jeg liker å arbeide på tvers av profesjoner, og ser viktigheten av dynamikk mellom individuelt og kollektivt arbeid. Eksperimentering er for meg en drivkraft i designprosessen.
Videre er jeg interessert i en vær form for lagsport. Egenprodusert mat som brygging, safting og sylting, og til slutt naturopplevelser gjerne med fotoapparatet over skuldra.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
+47 970 41 564
ArchiCAD
Artlantis
Solidworks
Sketchup
Adobe Photoshop
Adobe Indesign
Adobe Ligthroom
Microsoft Office
Joomla CMS
DESIGNER SATURDAY
Redd Løa
SUBSTANS
MA utstilling i design
HABITARE HELSINKI
Møbelmesse
STOCKHOLM FURITURE FAIR
Greenhouse- Pilosa
GROW BERGEN
Business utstilling
BACHOLR UTSTILLING
Ildtunge
OUTRO
Kunstmuseet Kube
EKORNES CONTRACT
Interiørarkitekt
MØRE INNREDNING
Interiørarkitekt, prosjektansvarlig,
markedsføring trykk, web og sosialemedier.
DETAILS INTERIØR
Sommervikar- Butikkmedarbeider/interiørarkitekt
ASECO
Ferievikar- Butikkmedarbeider
FIRMENICH BIOMARIN
Prosjekt- interiørarkitekt
MØRE INNREDNING
Utplassering- Interiørarkitekt
POSTEN NORGE
Postbud
Poppey AS
Servitør, kioskmedarbeider
UNIVERSITETET I BERGEN
Master i design, møbel og romdesign/
interiørarkitektur
UNIVERSITETET I BERGEN
Bachelor i design, møbel og romdesign/
interiørarkitektur
ÅLESUND KUNSTFAGSKOLE
Kunstfag, fordypning i foto
FAGERLIA VIDERGÅENDE SKOLE
Tegning, form og farge
NIL MØREGRUPPEN
Styreleder
NIL MØREGRUPPEN
Styremedlem
NIRO AS
Varamedlem
Nils PetterTenfjord AS
Varamedlem
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hente inn og gjøre nødvendige UNDERSØKELSER for å opparbeide kunskap og insikt til prosjektet. Gjennom brukerundersøkelser, intervju og observasjoner analyserer og defineres behov.
En plan for prosess og produkt. Hva skal løsningen komunisere? Definere konkrete mål for løsningen/produktet. Hvordan nå målgruppen, markedet? Hvem er konkurenete. SWOT analyse, målgruppe verdiord og budskap.
Finne og utvikle idéer som løser problemstillingen. Brainstorming i form av tankekart, skisser og modeller. Arbeide med formgivning og funksjon.
Videreutvikle tanker og ideer, teste ut hvordan løsningen fungerer. Gjøre detalje tegninger, prototyper og modeler.
Tett oppfølging og god oversikt til leveransener komplett.Gjøre nødvendige justeringer om noe skulle oppstå i sluttfasen.
REFLEKSJONER OVER PROSJEKTET NÅR DET ER SLUTTFØRT. DET GJELDER BÅDE RESULTATET OG PROSESSEN. SVARER LØSNINGEN TIL FORVENTINGENE, HVA ER VERDEIEN?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-